@ai.ca

clock!

whats time is it?




Hello!

Allahyarham Muhammad Syaqirin Harith bin Halim
He's MINES since 23November2011 until now
Al-fatihah for him :'(

Blog Archive


Contact Me

: AisyaNaziha
: ai.ca
:ai.ca
: nazihaII
: a.naziha@yahoo.com

credits

yr heart
happiness
dream car
teddy bear
credits


Re Edit By :schaa
Owner blog:syaQirin harIth

4years anniversary :')
Monday 23 November 2015 | 0 Diamond[s]
( jawab dengan penuh ikhlas besertakan sekali dengan dengung )

Asually , Hai to all readers, yang sudi bukak dan meluangkan masa untuk bace cerita merapu ni . ehemm, actually, I'm currently eating popcorn, while writing this :) alright, If do you kno I'm in holidays now. :P first of all , I'm sorry to all because I dont have much time to update my blog since I am too busy working lately . Seriously , I am so tired tht I feel like eveythings seems complicated to be handle even i'm just sitting but sumtimes I do my workk okh. :P So I am talking my time to relax and update syaQirin's blog . HAHA . 

Bismillah.....

23/11/2011 and now already 23/11/2015, I do miss youu my love.. I wish youu still wth me right now, beside me :'( btw, happy 4years anniversary my love, Allahyarham SyaQirin Harith bin Halim :') walaupun kau dan takde kat atas dunia nih , aku akan terus menerus ucapkan ini untuk kau, tak lupa juga doa aku sentiasa mengiringi kau di atas sana sayang :') 

Hmm, aku dah penat menderita atas pemergian kau sayang,  yang aku harap sekarang, kau tenang disana. aku tak lagi menangis, tapi kadang2 ada jugak air mata yang tanpa disedari mengalir jatuh :') maafkan aku sayang bukan maksud aku untuk mengisi kepergian kau lagi, cuma hati kadang2 merinduimu di atas sana....

Sayang doakan kejayaan aku disini ya... doakan yang terbaik dalam segala keputusan yang aku buat kelakk.. hmm bukan senang untuk aku lupakan setiap kenangan yang kita telah cipta suatu ketika dahulu dimana setiap kali kita on the phone kau selalu membuat hari aku bahagia dengan layanan yang telah kau berikan. tapi yang sekarang aku mampu simpan semua memori dan kenangan kita lalui bersama sebagai suatu yang terindah dalam hidup aku ...

Hmm , aku sungguh kesal sejak dari kau dikebumikan sehingga lah sekarang, aku masih belum berkesempatan untuk menziarahi pusara kau di Johor, tapi aku sentiasa ada untuk kau , dan aku tahu kau juga begitu.. mungkin kita tidak dapat disatukan didunia . tapi aku yakin , kita akan dipertemukan
dan disatukan di akhirat kelakkk...

InsyaAllah :') aku sentiasa doakan semua ini sayang.... from ur love <3

Al-Fatihah...
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
 1. "In The Name of Allah, The Beneficent, The Merciful." 2. "(All) praise is (only) Allah's, the Lord of the Worlds." 3. "The Beneficent, The Merciful." 4. "Master of the Day of Judgement." 5. "Thee (alone) do we worship and of Thee (only) do we seek help." 6. "Guide us (O' Lord) on the Straight Path." 7. "The path of those upon whom Thou hast bestowed Thy bounties, not (the path) of those inflicted with Thy wrath, nor (of those) gone astray."

Post a Comment


FUTURE
OLDER