@ai.ca

clock!

whats time is it?




Hello!

Allahyarham Muhammad Syaqirin Harith bin Halim
He's MINES since 23November2011 until now
Al-fatihah for him :'(

Blog Archive


Contact Me

: AisyaNaziha
: ai.ca
:ai.ca
: nazihaII
: a.naziha@yahoo.com

credits

yr heart
happiness
dream car
teddy bear
credits


Re Edit By :schaa
Owner blog:syaQirin harIth

Thankyou For Everything #PrinceSyaQ
Friday 20 June 2014 | 0 Diamond[s]


hyee everyone ! hello . so how's you life ? okeh I hope it's nothings happen . ohh ya . first of all , I want to say sorry bcause jarang update blog . yaa I'm so busy now . tambah lagi dah nak dekat exam kann . so ahhhhhhhhh ! I'm not ready yet okeh . start julai dah kena buat folio sejarah and geografi . two subject was kill me and my friend soon ! now you all can imagine right how I hate sejarah and geografi ? yaa time study sejarah and geografi I not focus 100% . 


okeh nevermind , forget it about school . and now ! ramadhan was coming soon ! yeahhhh . tak sabaq nak puasa then rayaa ! oh yaa , tahun nie tak raya sakan tauu . bcause I tahun nie exam ! ahhhh stress :'( I want raya sakann . mama :'( please bagi adikk raya for this year :'( I'm promise exam I'll get 8A's . please mama 


ohh . rayaa tahun nih tak bersama kesayngan . terasa sangt kesepian . yalaa selalunya first raya after solat raya , syaQ akan mesj I to say sorry . and now , tak lagi . :'( myb I rasa kesepian tapi family diaa lagi rasa kesepian bcause tak dapat raya bersama . ohh I dapat rasa kehilangan seseorang yang kita sayang . tambah lagi ibu yang telah melahirkan kita . tapi kita tak boleh salahkan takdir right ? dia akan tunggu mama and his family di depan pintu syurga . insha allah .


okeh nevermind . update I kali nie bukan sebab raya ke atau ramadhan will coming soon . update kali nie just nak cerita how lucky I fall in love with arwah . taknak cerita dari awal I know him just nak cerita apa yang akak mar , cousin arwah cerita dekat I . when I know that syaQ do anything for me I feel guilt so much ! yaa he do anything untuk " membahagiakan " aku , how sweet dear :') 


okeh I'll start now , habis je SPM syaQ ikot abang danny (abang angkt) pergi uk . jalan jalan katanya . tapi dia tak bagitahu pun dekat I yang dia nak pergi UK sbab mase tu kita orang gaduh . I dont know gaduh sebab apa bcause I lupa . but nevermind . then dekat UK dia happy sangt sbab I thought baru first time dia jejak ke negara lain . dia belanje macam2 untuk family dia . and yaa me also . hahaha . I dont know what he brought to me , because until now I tak nampak pun barang tuu . then balik dari UK dia sempat kot jumpa family diaa . then kita orang still contact . tapi jarang mesj and call . 


dia ad banyak simpan rahsia dekat kak mar tauu . dan I berjaya pujuk kak mar untuk ceritakan semuanya . sorry syaQ . I perlu tahu semua tu . and thankyouu sbab you sanggup buat semua nie untuk I . I tanye kak mar kenapa siang syaQ switch off the phone . the answer is 
 sebab dia kerja . siang ur akak mar taktahu dia keje ap tapi malam kadang2 dia tolong kawan dia jual buger 
dia cakap dia nak aku happy nan semua usaha dia .
dia ambik lesen pun I tahu tahuu sbab dia cakap dia nak ambik lesen kat jb sbab senang , then kak mar cakap :

mama mmg nak dia ambik lesen kat jb , tapi dia taknak , dia nak ambik lesen kat kl dgan menggunakan duit dia sendiri 
dia ada sbab kenapa dy taknak bagitahu family dia. sbab dia tahu kalau dia bagitahu family dia nanty family dia akan support dia semua . dia taknak guna duit parents dia . lagi lagi sepanjang dia sklh . so dia nak buat semua nie guna usaha dia sendiri . dia taknak ada sape2 tolong
 
 selama nie I tak nampak pun usaha dia , sayang dia sbab sepanjang dia sklh dia busy , busy and busy . and takde masa nak spend dengan I . so I feel that syaQ not love me . yelaa aku sanggup buat ap saje untuk syaq tapi dia tak hargai aku sbab dia busy dengan sklah . lagi2 time tu dia SPM . so susa untuk I paham keadaan diaa .

akak mar :adik rapat dengan adziq kan ?
aku : yup .
akak mar : dia pandai main gitar kan ?
aku : haah . apa kena mengena dengan syaq pulak
akak mar : syaq blajar main gitar sbab dia JEALOUS dgan adziq,
adik selalu puji adziq macam syaq ue tak wujud . so dia nak jadi lbih
baikk daripada adziq . dia nak kalahkan adziq . dia nak adik nampak yang dia un ley jadi mcm uh 
 dia tetap memang di mata I sbab dia dah dapat I dah dapat buka pintu hati I dan tak perlu lah dia nak jadi lebih . memang I selalu puji abang adziq tapi tak bermakne yang syaQ dah kalah . I rasa kejam sangt . tak sangka dia boleh blaja main gitar hanye untuk I . ekceli dia tak suka main muzik . tapi desebab kan I selfish pergi puji abang adziq depan syaQ . jadi dia tercabar . ya allah sayang , sorry sangt2 . sebelum dia nak datang muar . dia singgah macam2 kedai . dia excited sangt nak jumpa I dia buat sema nie untuk I . dia sanggup habiskan duit semata2 nak happy kan I . dia beli barang yang I nak .

dia belikan I cincin , bunga , dia bawak gitar , bear , hadiah . kek dia tak beli sbab kalau beli awal nanty takot cair .

sweet kan arwah ? dia sanggup buat ap saje untuk awek dia . tapi dia dah takde . masih terasa yang dia dah takde . macam baru semalam je dia pergi . bila lah aku dapat jumpa mama and papa . aku nak mintak maaf dengan mereka . yela mungkin sbab I syaq meninggal . hmm .

syaq , saya masih sayangkan awak . saya nak awak tahu walaupun awak dah takde tapi bayangkan awak tetapi ada dalam hati saya . tetap ada dalam fikiran saya . saya tahu selama kita kenal nih tak banyak yang sayan kenal tentang awak dan awak pun banyak tak kenal tentang saya . kita mungkin cuma merancang tapi allah yang tentukan , dan sekarang ya allah lebih sayangkan awak . saya redha dengan pemergian awak . awak . 23 nie gepan hubungan kita 2tahun 7bulan . sekejap je kannn masa berlalu . dan insya allah saya akan jage mama n papa awak . awak meskipun saya ada lelaki lain tapi ingat lah awak tetap cinta hati saya dunia dan akhirat . awak kalau saya kawen nanty saya akan letak nama anak saya syaQirin tande cinta pertama saya tpada awak . anak anak saya , anak anak awak jugak biyy . saya rindu nak panggil awak biyy , sayang , ilove you , kiss , i miss you , I need you . rindu sangt2 . saya harap awak baik baik je dekat sana yaa . saya nak mintak maaf kalau saya ada buat awak tersiksa dekat sana sbab saya nangis . maafkan saya awak .

Post a Comment


FUTURE
OLDER